anasayfa / arkadaş sex hikayeleri / Ablami arkadaşimla beraber siktik

Ablami arkadaşimla beraber siktik

Sizden gelen seks hikayelerini paylaşmaya devam ediyoruz. Sizde sex hikayenizi gönderin bizde yayinlayalim. herşey tamamen anonim olarak paylaşilmaktadir.

Merhaba ablam funda ben mete ve arkadaşım özkanla olan anımızı paylaşicam sizinle ablam öz ablam yalandan üvey demeye gerek yok ama zaten okulda da adi cikmis bir kız arkadaşlarimda bana söyleyip duruyorlar başlarda cok kavga ettim onun için ama benimde artik savunacak dermanim kalmadi zaten kizi bağlasak sevişecek birini buluyor ama onu sikme gibi bir derdim olmamişti hiç

sex hikayeleri

herneyse bi gün annemler yok memlekete gitmiş bizde malum okul var gidemiyoruz. Ablamda hep dışarda bende özkanla evde takiliyorum. Ablam eve geldi geç saatte bizde pes atiyorduk özkanla ablamin eve bi gelişi var sarhoş üstünden sanki tır geçmiş. Dedim ne oldu falan yok bişey barda biriyle kavga falan etmiş. Neyse bu elini yüzünü yıkadı geldi yanimiza oturdu kafasi daşşak zaten ne dediğini bilmiyorum bugun cok mutsuzum beni mutlu edin.

Film acin ben sıkıldım dedi tamam dedik açtik film yorganin altina girdik ablam ortamizda meğer ablam alttan özkanin sikini elliyormuş özkanin sesi cikmiyor banada caktırmıyor. Biraz öyle devam etmişler bende farkettim zaten farkedilmiycek gibi değil artik salliyordu baya yorgani bende ani bi hareketle yorgani cektim dedim sen napiyorsun falan bağırdım buna tuttum bacaklarindan cok mu istiyorsun madem dedim indirdim donunu özkana da dedim ver ağzına o ağzına verdi bende açtim amini sikmeye başladim. Ablam zevkten cildiriyor hiç sesini cikarmiyordu bize. Dedim dön bana sakso çek özkan sende sik. Özkanda da maşallah ne yarrak var mk. Ablami ortamiza aldik çevirip çevirip sikiyor.

Sikin beni diye bağırıyor tost yapalim dedik özkanla ablam içerden vaselin getir götümle biraz oyna açilsin dedi gittim getirdim biraz kafasina surdum ozkan bu arada ablami kucağına almiş zıplatiyor bende götünü zorluyorum bi anda kafasini soktum ve kökledim ablam ahhh dedi sonra durdum acidi zannettim sonra durma devam et dedi bende durmadim sikmeye devam ettik özkanla ablami sonra özkana sen gel göte ben amini sikicem dedim olur kanka dedi. Sabaha kadar böyle ablami sikmeye karar verdik. Boşalmaya yakin dedim gel ağzına al ağzına boşalalim olur dedi. ikimizde siklerimizi ağzına verdik ablamin başladi yalamaya ben boşalmaya yakin ddedim geliyorummmm bu sefer aldi ağzina vakumladi sonra özkaninda döllerini yuttu. bir posta daha attik sonra ben uyudum sabah bir uyandim baktim özkanla ablam uyanmiş tekrar sikişiyor bende dahil olup sabah bi posta daha atip okula gittik. Ablam tabi tembihledi kimseye söylememiz konusunda arada sırada tekrarlama sözüyle bizde anlaştik. Şimdi her fırsatta özkanla ablami sikiyoruz bazen ben evde okula gitmeden yada yatmadan öncede sikiyorum.

Hakkımızda admin

Bu hikaye'yi okudun mu?

Kocamı iş arkadaşımla aldatıyorum

Porno hikayeleri nizi gönderin yayınlayalim. Seks hikayelerinize değer veriyoruz. Merhaba adım Fidan 39 yaşındayim. 1.74 …

12 Yorumlar

  1. Ateşli bayanlar 5076926370

  2. Ateşli azgın bayanlar azgın karısını …… İsteyenler sırdaş ilişki için arayın 5076926370

  3. Emre 5076926370

    Ablasını karısını siktirmek isteyenler

  4. merhaba hanımlar istanbul avrupadan yilmaz ben görüşüp buluşmak isteyen bayanları bekliyorum 0554 125 42 82

  5. Karısını siktirmek isteyen beyler arasın İstanbul 0555 162 36 25

  6. Emre 5076926370

    Seksi bayanlar

  7. Emre 5076926370

    Seks yapmak lsteyen bayanlar

  8. Emre 5076926370

    Ege böl. Tercihen

  9. Emre 5076926370

    Seksi bayanlr

  10. Emre 5076926370

    Seks yapmak lsteyen bayanlar sırdaş ilişki için arayın

  11. Emre 5076926370

    Ablasını karısını sevgilisini siktirmek isteyenler

  12. Emre 5076926370

    Hadi arayınnnnn

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir