Karımı başkalarına siktirmekten zevk aliyorum

Sex hikayenizi gönderin yayınlayalim. Merhaba arkadaşlar adım okan size karımı nasil başkalariyla sikiştirdiğimi anlaticağim ilk başta karimla porno izlerken gördüklerimizi yapiyorduk ardindan orda gördüğüm grup pornolari cok hoşumuza gitti aramiza bir tane kiz istedik sonra birtane escort cağırıp beraber sikiştik. Kariminda hoşuna gitmişti benimde cok hoşuma gitti böyle 1 yil …

Devamını Oku

Manavgatli gay kuzenler

Seks hikayelerinde sınır tanımayanlardan mısınız ? Gönderin hikayenizi yayinlayalim. Selam Manavgat tan memo ben kuzenim osmanla yaşadığım olayı anlatacağım lise yıllarında ailem şehir dışına çıkınca kuzenim bizde kalacaktı okul çıkışı buluştuk ikişer bira ve biraz yiyecek bişeyler alıp eve geçtik yemeğimizi yiyip dvd den porno açıp biralarımızı yudumluyorduk dvd de …

Devamını Oku

Ofiste ki çalişan Meryem ablayi siktim

Sex hikayenizi gönderin yayinlayalim. Arkadaşlar selam cok uzun bir seks hikayem yok fakat ofiste çalişan çayci meryem ablayi nasil siktiğimi anlatiyorum. Meryem abla hafif kilolu memeleri dizine kadar sarkmiş tipik ev kadiniydi. Onda daha once hiç gözüm yoktu nasil oldu bilmiyorum evimde ki karim taş gibi bir kadindi fakat bu …

Devamını Oku

liseli eski sevgilimi yıllar sonra siktim

Sizde sex hikayenizi aşağıdan gönderin yayinlayalim. Merhaba arkadaşlar adim okan lise 1 zamani sevgilim olan eski kız arkadaşimizla aramizdan geçen bir olayi size anlatacağım. Kizin ismi Melike boyu 1.72 falan gayet uzun boylu sarışın ilik gibi bir hatun tabi bende çevremde yakişikli sayilacak bir cocuğum. Okulda da popüler bir çocuğum. …

Devamını Oku

Ablami arkadaşimla beraber siktik

Sizden gelen seks hikayelerini paylaşmaya devam ediyoruz. Sizde sex hikayenizi gönderin bizde yayinlayalim. herşey tamamen anonim olarak paylaşilmaktadir. Merhaba ablam funda ben mete ve arkadaşım özkanla olan anımızı paylaşicam sizinle ablam öz ablam yalandan üvey demeye gerek yok ama zaten okulda da adi cikmis bir kız arkadaşlarimda bana söyleyip duruyorlar …

Devamını Oku

Cansizkadin seks hikayesi

Öncelikle merhabalar arkadaşlar ben twitterda genelde takiliyorum ama sizin sitenizi görünce burayada birşeyler yazmak istedim. Kendim biseksüelim yaşim şuan 32 genelde kadinlarla birlikte olmayi severim bakimliyim boyum 1.68 güzel denilebilcek bir kadınım çevremdeki herkes beni beğenir genelde. Size başımdan geçen ilk grup seks deneyimi mi anlatacağım bi dönem cok borçlanmiştim …

Devamını Oku

Bar Tuvaletinde patronun kızını siktim

Merhaba adım atakan size bar tuvaletinde patronun şişko kızını nasil siktiğmi anlaticam öyle hikaye yazan biri değilim bu ilk olucak madem biizmkiler yayınlanıyor bakalim bu yayinlanacak mi 😀 herzaman bara akşama doğru gider temizlik yapar eksikleri giderir dolaplari doldurur akşama hazırlık yapar bir iki kadeh bişeyler içerim patronun kızıda yanıma …

Devamını Oku

Dul Üyemizi siken sikene

Sizde sex hikayenizi gönderin yayınlayalim. Merhaba ismim Zarife kocamdan yaklaşık 2 yıl önce boşandim cocuğum yok başımdan gelen olaylari buraya yazsam sabah olur ancak ilginç bitanesini yazarak hem biraz rahatlamak hemde içimi dökmek istiyorum. Dulum kimse benimle tekrar evlenmek istemez ama benimde sikilmeye ihtiyacim var hemde daha yaşım 38. Bakkalci …

Devamını Oku