anasayfa / Ensest seks hikayeleri / Karımı başkalarına siktirmekten zevk aliyorum

Karımı başkalarına siktirmekten zevk aliyorum

Sex hikayenizi gönderin yayınlayalim.

Merhaba arkadaşlar adım okan size karımı nasil başkalariyla sikiştirdiğimi anlaticağim ilk başta karimla porno izlerken gördüklerimizi yapiyorduk ardindan orda gördüğüm grup pornolari cok hoşumuza gitti aramiza bir tane kiz istedik sonra birtane escort cağırıp beraber sikiştik. Kariminda hoşuna gitmişti benimde cok hoşuma gitti böyle 1 yil kadar ayda 1 – 2 kadin çağırdık aramiza.

Evli cift seks hikayeleri

Sonra iyice sıkılmaya yakın erkek çağırmaya karar verdik ve jigolo sitesi ilanlarina baktik bir tane site bulduk güvenilir. Ve birgün çağırdık adam iri yari yakişikli bir oğlandi. Biz ikimizde yaşımızı almiştik. Karim başta cok utangaç olsa da adamin elini sikeme alip karimin ağzina verdim siki sicacikti. Bi an bende yalamak istedim ama yapamadim cikardim üstümü sikimi elime aldim. Adam karimi sikerken zevkten 4 köşe olucaktim hissediyordum. Fakat siki kocamandi ve karim içine almakta zorlaniyordu bi an kiskandim karimi böyle sikemediğim için. Birden karimin inlemeleri yatak odamizi doldurmuştu karimi deli gibi sikiyordu bende 31 çekiyordum arada adamin götünü falan elliyordum sesini cikarmiyordu.

Adamin sikini tutup karimin içine sokuyordum sonra kendi sikimi karimin ağzina verdim adam sikerken bende sakso cektiriyordum. Sonra sikimi yalar misin dedim adama oda aldi sikimi ağzina yalamaya başladi o benim sikimi yalarken karimda onun sikinin üstünde zıpliyordu karim benden böyle bişey beklemiyordu ama artik sinir tanimiyorduk.

En sonunda ikimizde karimin ağzina boşaldik. Yakında karimin götünüde açicam ve ordanda sikiceğiz beraber şimdililk tek sorun jigolo fiyatlari cok pahali. bizde şimdi twitterdan swingir çiftleriyle görüşme karari aldik bakalim daha denemedik ama deneyince ilk deneyimi sizinle paylaşacağim.

Hakkımızda admin

Bu hikaye'yi okudun mu?

Parkta tanıştım amını götünü dağladım

Sex hikaye lerinizi gönderin yayınlayalım. birgün parkta oturuyordum. sonra beni etkileyen olayla karşılaştım. iki kız …

16 Yorumlar

  1. Emre 5076926370

    Ateşli bayanlar

  2. Emre 5076926370

    Ateşli azgın bayanlar

  3. Van da bulunan Ateşli bayanlar 5523354201 tek yaşıyorum

  4. Emre 5076926370

    Seksi bayanlar

  5. Emre 5076926370

    Seksi azgın bayanlar

  6. Emre 5076926370

    Karısını siktlrmek lsteyenler

  7. Emre 5076926370

    Ege bölgesi civarı ateşli bayanlar

  8. Azgın bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

  9. Emre 5076926370

    Azgın karısını siktirmek isteyenler

  10. Tuğrul5058298928

    Heyecan arayan olgun hanımefendiler, heyecan serüveninize bir çentik daha atmak isterseniz iletişime geçelim lütfen:5058298928

  11. Emre 5076926370

    Sex isteyen bayanlar

  12. Emre 5076926370

    Seksi karısını siktirmek isteyenler sırdaş ilişki güvenilir ilişki için arayın

  13. Emre 5076926370

    Bayanlar

  14. ENES 0505 823 56 23

    SLM KIZLAR BEN ENES 0505 823 56 23

    TELDE TANIŞMAK ZEVKLİ SAATLER YAŞAMAK İSTEYEN KENDİNE GÜVENEN BAKIMLI HOŞ VE GÜZEL BAYANLAR SİZİ BU NUMARADA BEKLİYORUM.ÖZELE AÇIK ARAYAN PİŞMAN OLMAZ…

    ENES 0505 823 56 23 SADECE BAYANLAR LÜTFENNN….

  15. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

  16. Doyumsuz bayanlar arasın İstanbul 0555 162 36 25

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir